Sosyal Medya Pazarlama Yöntemleri

Pandemi süreci ile dijitalleşme sürecinin ivme kazandığı, iş dünyasında dijital pazarlama alanlarına ayrılan bütçenin klasik pazarlama yöntemlerine ayrılan bütçeleri aştığı gözlemlenmektedir. Sosyal medya, tüketicilerin karar verme süreçlerinde önemli bir etkiye sahip olduğu yapılan araştırmalar ile bilinmektedir.   Tüketicilerin marka içeriği ve insanlardan gelen tavsiyelere güvenerek, tüketici yorumlarını analiz ederek, influencer ve uzmanlar sayesinde yeni eğilimlere, ürün ve hizmetlerini keşfederek, ihtiyaçlarını karşılamaktadır. Özellikle başarılı bir dijital pazarlaması sürecinin yürütülebilmesi, etkin bir sosyal medya içeriği geliştirilmesi ve sosyal medya kampanyalarının verimli bir şekilde ölçülmesi gerekmektedir.

Survivor Ajans Başkanı Reyhan Açıkelli eğitmenliğinde, İstanbul Aydın Üniversitesi Mezunlar Derneği ve İstanbul Aydın Üniversitesi DGS Koordinatörü, Eğitmen ve Danışman Halil Özdek’ in moderatörlüğünde gerçekleştirilen, “Sosyal Medya Pazarlama Yöntemleri” seminerinde,

Sosyal medya nedir, sosyal medyada etkin içerik oluşturma yöntemleri, analiz araçları, dijital pazarlamanın rolü, hedef kitle, bütçe planlama ve optimizasyonu, Influencer pazarlaması ve sosyal medyanın dijital medyanın klasik kanallarla entegrasyonu bilgileri paylaşıldı.

Leave a Reply