Dr. Başak DEMİRYUMRUK DİKİCİ’ 20

Kayseri Fen Lisesi’nden 2000 yılında, Marmara Üniversitesi İngilizce İşletme bölümünden 2005 yılında, Bahçeşehir Üniversitesi Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi Yüksek Lisans programından 2009 yılında ve İstanbul Aydın Üniversitesi İşletme Doktora programından “Dijitalleşen Şirketlerde Yeni Jenerasyonlar, Yeni Liderlik Modelleri, Motivasyon ve Örgüt Kültürü” tezi ile 2020 yılında mezun oldum. 2004 yılında Mercedes – Benz Türk A.Ş.’ de satış alanında başlayan, 2017 yılında kadar bayi geliştirme ve pazarlama departmanında devam eden, İnsan Kaynakları İş Gücü Yönetimi Grup Müdürü olarak sürdürdüğüm kariyerime, 2021 yılı kasım ayı itibari ile Renault Mais İnsan Kaynakları Direktörü olarak devam ediyorum. İstanbul Aydın Üniversitesi’nde aldığım doktora eğitimi süresince, farklı şirketlerden ve akademilerden insanlarla bir araya gelerek, çok değerli ve güzel arkadaşlıklar kazandım. Eğitim sırasında kazandığım arkadaşlarım ile görüşmeye devam ediyoruz. Çok değerli akademisyenlerden oluşan ve kariyerimde çok önemli bir yere sahip olan Prof. Dr. Akın Marşap aynı zamanda tez danışmanım olarak da bana her zaman destek olmuştur. Doktora eğitiminde aldığım teorik bilgiler, yetkinliklerimin de gelişmesine katkısı oldu. Teorik olarak öğrendiğim bilgilerin uygulanması benim için çok değerli bir süreçti. Doktora eğitimi, lisans yada yüksek lisans eğitimine göre daha geniş perspektiften bakmanıza etken olan, daha detaylı ve analiz yapmayı gerektiren çok değerli bir süreçti. Gerçekleştirdiğimiz projeler, tez sürecindeki araştırma stratejileri ve süreçleri, tezi oluşturmak ve sürdürmek, danışmanım ile münazara süreçleri benim için çok kıymetliydi. Doktora jüri süreçleri çok zordu fakat bir o kadar da yeni bilgiler öğrenmeme sebep oldu. İstanbul Aydın Üniversitesinde eğitim hayatına devam eden öğrenci arkadaşlarım eğitim süreçlerinde iş hayatına dahil olmaları yada birden fazla alanda staj yapmaları, erasmus programı yada farklı ülkelere seyahat ederek farklı kültür ve yapıları görmesi önem arz etmektedir. İngilizce yanında ikinci dil olarak, Almanca ve Fransızca öğrenmekte çok kıymetli, bu sebeple dil eğitimlerini en iyi şekilde tamamlamaları gerekir. Üniversite içerisinde öğrenci kulüpleri ve sivil toplum örgütlerinde yer almaları kişisel gelişimlerine destek olarak iş hayatı için similasyon niteliğinde tecrübe sağlamaktadır.